לוגו פורום דבורה

סמל רוני אשל

בת 19 בנופלה
נולדה בי"א באדר תשס"ד, 4 במרץ 2004
נפלה בכ"ב בתשרי תשפ"ד, 7 באוקטובר 2023
תצפיתנית, גדוד איסוף 414, חיל מערך הגנת הגבולות
בית העלמין הצבאי כפר סבא, חלקה 6, שורה 1, קבר 2

הקדשות וזיכרונות

תהליך קליטת ההקדשה באתר אורך מספר דקות לאחר ההקלדה.
ההקדשה תוצג כאן. אנא התאזרו בסבלנות.

49 תגובות

  1. כיתה ז' סהרה חטיבת נעורים 'בראשית' צור יצחק מרכינים ראשם לזכר רוני אשל ז"ל.

  2. אני באמת לא הכרתי אותה,
    אבל מכל הסיפורים אפשר להבין איזה אישה מדהימה היא הייתה.

  3. כיתה ח' שחר חטיבת נעורים 'בראשית' מרכינה ראשה לזכר רוני אשל ז"ל.

  4. רוני אשל אומנם לא הכרנו אותך אבל אנחנו בטוחות שאת היית מקסימה וגיבורה אמיתית

  5. כיתה ז' אורן מחטיבת נעורים 'בראשית' צור יצחק מרכינה ראשה לזכר רוני אשל ז"ל. גיבורת ישראל.

  6. רוני ילדה קורנת, מצחיקה, דעתנית, אין ספק בכלל שאת ושחף היתן נישארות חברות קרובות גם בשחרור, כמה תמונות וסירטונים משעשעים יש לכן ביחדכואב בלב שככה בבוקר שבת אחת את פשוט אינך נוחי על משכבך בשלום

  7. רוני ז״ל נכנסה לליבי. שמחת החיים שניכרת מהסרטונים והסיפורים רק מחדדים את האובדן הגדול. חיבוק גדול למשפחה היקרה.

  8. נזכור אותך תמיד גיבורה של עם ישראל אין מילים חוץ מתודה וסליחה❤️

  9. רוני יפה
    רוני הכי מצחיקה
    רוני חסרה נורא
    לא נתפס שהיא לא כאן

  10. רוני
    איזה ילדה גיבורה , איזה משפחה מדהימה , הלב שלי נשרף למרות שאנחנו לא מכירים אבל אני מרגישה שאני מכירה אתכם שלא תדעו עוד צער לעולם

  11. רוני ז"ל הייתה ונשארה חקוקה בזכרוננו כאדם חם, בעלת לב ענק ואהבת הזולת באשר הוא. כל מי שנחשף אליה התאהב מייד. ת.נ.צ.ב.ה

  12. תנוחי על משכבך בשלום גיבורת ישראל , תחייכי עלינו מלמעלה. סליחה שלא היינו עבורך כמו שהיית עבורנו

  13. לצערי לא זכיתי להכיר אותך רוני , מהסיפורים עלייך
    היית ילדה מיוחדת , חייכנית ,שמחה מצחיקה , קסם של ילדה ,תהיי בליבנו תמיד , גיבורת ישראל! נזכור אותך לעד .

  14. גיבורת ישראל , כבשת את כל המדינה
    ונכנסת ללב של מדינה שלמה

  15. רוני הגיבורה, תודה לך ולכל אחיותינו במוצב. לא אשכח ולא אסלח

  16. לא הכרתי אותך, רוני הגיבורה, אבל מכל מה שאני רואה היית בנאדם מדהים השם יקום דמך

  17. מכל האנשים החשובים במלחמה הזו, את חקוקה לי בראש. גיבורה אמיתית

  18. רוני אשל זל, גיבורת ישראל. נכנסה לי ללב ולא תצא ממנו לעולם. ❤️
    מי יתן ומשפחתכם תמצא שלווה ותנצור באהבה את כל הזיכרונות המרגשים מרוני, שהייתה כל מה שיפה בלהיות ישראלי. ידעה לשמוח ולטרוף את החיים, לאהוב את משפחתה ולהגן על מדינתה באומץ וגבורה. תודה לך רוני וסליחה ❤️

  19. משפחת אשל היקרה, צר לי על אובדנכם היקר! ממה שקראתי על רוני היא הייתה ילדה מדהימה! אוהבת את החיים, שמחה ומיוחדת ! בעיקר גיבורה אמיתית! איך שהם נלחמו באותו היום! לשמוע אותם ביום הנורא מלמד על האמונה שלהם והתקווה!! תמשיכו להנציח אותה ולהילחם את מלחמתה ומלחמת כל בתצפיתניות!! שתזכו לבשורות טובות❤️

  20. תודה לך על מה שעשית למעננו, הלוואי שאת מחייכת שם למעלה.

  21. עצב שלא נגמר ילדה /פרח שנקטף בטרם עת יהיה זכרך ברוך

משפחתה

בִּתם של שרון ואייל
אחות של יעל ואלון
נכדתם של סבא איציק וסבא ג'קי, ושל סבתא לידיה וסבתא זהבה

סיפורה האישי

רוני נולדה למשפחה אוהבת ומהרגע הראשון היה לה מעמד מיוחד של הבת, הנכדה והנינה הבכורה.

המועצה האזורית דרום השרון פרסמה את תמצית סיפור חייה של רוני כדלקמן:
"בת הישוב צור יצחק, נפלה בעת מילוי תפקידה בקרב מול מחבלי חמאס בבסיס נחל עוז בכ"ב בתשרי התשפ"ד, 7 באוקטובר 2023, בת 19 בנופלה.
רוני שירתה כתצפיתנית בגדוד 414, חיל הגנת הגבולות.
רוני היא בתם של שרון ואייל, אחות ליעל ולאלון. בוגרת בית חינוך ירקון.
רוני נולדה בתל אביב. בכיתה ד’ עברה עם משפחתה לצור יצחק ומייד מצאה את מקומה.
ילדה יפה עם עיני שקד ענקיות ומחייכות. הייתה מקובלת על חברותיה, עם חמלה רבה לאנשים ולבעלי חיים ותמיד פעלה בשביל האחר.

'רונקי פונקי' קראו לה בבית. שטותניקית, מצחיקה ולא משעמם איתה לרגע. בכל מקום שהייתה הפיצה אור.
כבר כנערה הייתה בוגרת ובטוחה בעצמה. דומיננטית ומנהיגה של הבית, משליטה סדר בין האחים כאשר רבו, והיחידה שידעה איך לדבר איתם וגם לפנק אותם ובדרכה שלה עיצבה את הרוח והדרך שלהם.

רוני אהבה מאוד ילדים, נהנתה מחברתם וידעה לרתק ולעניין אותם ולספר סיפורים. בצור יצחק הייתה ידועה כבייביסיטר המועדפת. במהלך התקופה של אי הוודאות לגבי גורלה של רוני, משפחות רבות שרוני שמרה על ילדיהם הגיעו לחבק ולתמוך במשפחה.

רוני התגייסה לשירות צבאי כבר באוגוסט, בין הראשונות מחברותיה. היא ציפתה לחוות שירות משמעותי בבסיס סגור. היא ראתה בתפקידה כתצפיתנית חשיבות ואחריות ועשתה זאת במסירות רבה. אהבה את חברותיה בבסיס והייתה מחוברת אליהן בקשר מיוחד. הן יצרו להן חבורה מגובשת שדואגת אחת לשנייה וכולן קראו לרוני 'הלב של החמ“ל'.

חברותיה מספרות שרוני היא הילדה הכי מצחיקה בעולם שבחיים לא משעמם איתה. אפשר להגיד לה הכול והיא תהפוך את זה לבסדר ותמיד תהיה שם בשבילך. אם נכנסת לה ללב את פשוט תדעי את זה וברגע שאת שם היא תיתן לך את הכול.

אִימה מספרת שרוני הייתה צוחקת הכי חזק מכולם, מחייכת את החיוך הכי גדול וכשטוב לה אי אפשר לפספס.
רוני ילדה של בית, מקור הכוח והעוצמה שלה תמיד היה הבית והמשפחה. אהבה לנהוג ולשמוע בדרך בקולי קולות שירים ישראליים של טונה, עידן עמדי ורן דנקר והם, ששמעו על האהבה שלה, הגיעו לשיר ולנחם.

אִימה שרון סיפרה: 'אני יודעת שרוני מלווה אותנו יום ביומו. אני מדברת אליה כי היא פה איתנו ואנו נמשיך בדרך שהיא אהבה'.

מתוך שיר שכתבה יעל נאור בן אשר לזכרה של רוני:
'רוני יפה, עיניים מדברות
ואומרות את הכול, בשפת מבטים,
וחושפות את היופי בשקט, בלי שצריך מילים.
שאומרות שאת גאה בטרוף,
לפעמים מספרות אכזבה,
שמגלות כשאת קורנת, כי מצאת לך סיבות לתקווה.'"

סיפורה האישי של רוני לא הסתיים עם נפילתה. מעבר לפעילות ההנצחה העניפה שנעשית לזכרה, בני משפחתה מעורבים בהסברה הישראלית בתפוצות. דודה של רוני, אלעד לוי, השתתף במשלחת הסברה מיוחדת שיצאה בהובלת משרד התפוצות, בשיתוף ארגון IAC (ISRAEL AMERICAN COUNCIL) ובסיוע של משרד החוץ, למוסדות אקדמיים בחוף המזרחי של ארה״ב. מטרת המשלחת הייתה לעורר מודעות ולהדהד ולחשוף את המציאות הקשה בישראל מאז השבעה באוקטובר 2023. המשלחת התמקדה בביקורים באקדמיה האמריקאית השטופה בגל של אנטישמיות.

 

השירות במערכת הביטחון

רוני התגייסה לצה"ל ב-8 באוגוסט 2022, כשבועיים וחצי לאחר מסיבת סיום י"ב. היא שירתה בחיל מערך הגנת הגבולות בתפקיד תצפיתנית והוצבה במוצב נחל עוז. אביה של רוני אייל סיפר בראיון ל"דבר" שהיא אהבה את התפקיד ופרחה בצבא. הצוות אליו השתייכה היה מעולה וחברותיה לצוות פיתחו לעצמן הווי מיוחד.
וכך סיפר: ..."נוצר שם קשר מדהים ועשיר מאוד בחומר האנושי שהיה בו. הן היו אחת בשביל השנייה, חברותא ופסיכולוגית, אימא ומשפחה. הן עטפו אחת את השנייה, הייתה ביניהן חברות יוצאת דופן".

 

נסיבות נפילתה

עם תחילת מתקפת המחבלים על מוצב נחל עוז ב-7 באוקטובר 2023 הייתה רוני במשמרתה בחמ"ל התצפיתניות וראתה במו עיניה את חדירת המחבלים למוצב.

ערוץ 12 פרסם את הקלטות הקשר שבהן היא דיווחה על המתקפה. היא העבירה את הדיווחים ברצף, זה אחר זה, דיווחה תחילה על מספר מחבלים מצומצם שחדר למוצב ובהמשך דיווחה על ההסתערות ההמונית על הגדר. ההקלטות של דיווחיה בקולה היכו גלים במדינה בשל המשמעות ההיסטורית של תוכנם. התנהלותה המופתית של רוני ברגעים קשה אלה הפכה לסמל של גבורה, של תושייה ושל קור רוח, שלה ושל חברותיה התצפיתניות באשר הן.

להלן תמלול קולות הקשר של רוני בשעה 06:29 באותה שבת שחורה:
"תחנות דייגו קבלו, ארבעה אנשים רצים לי לגדר, אשרו קבלה. אני מזהה שני אנשים חמושים רצים לגדר, אשרו קבלה. תחנת דייגו, קבל 'פרש טורקי'. קבלו, אחד חצה חמוש, אשרו קבלה. קבלו תמונת מצב ל'פרש טורקי' (חדירת מחבלים), קבלו שהוא כנראה כרגע נמצא ליד ***. תמונת מצב, תחנת דייגו קבלו שעוד אחד חצה, קבלו, כרגע יש שלושה אנשים נמצאים ב'ספארי'. אשרו קבלה.

"תחנת דייגו, קבלו תמונת מצב על 'פרש טורקי', קבלו שני אנשים כרגע על גדר 'שעון חול' (מכשול בגבול הרצועה), מתעסקים עם הגדר, אשרו קבלה. תחנת דייגו, קבלו פיצוץ על 'שעון חול', קבלו שאנשים פוצצו את 'שעון חול', אשרו קבלה. כל תחנות דייגו קבלו שיש חור כרגע ב'שעון חול', קבלו ששני אנשים עם מטען פוצצו את 'שעון החול', אשרו קבלה. המשך משנה. שלילי, הם נמצאים מול החור, כרגע הם עוד לא חצו.

"תחנת דייגו, קבלו 'פרש טורקי מלא', אשרו קבלה. תחנת דייגו אומרת בשנית, קבלו 'פרש טורקי מלא', קבלו שלושה אנשים חצו את 'שעון חול', אשרו קבלה. קבלו שהם חמושים... מול הטווח, המשך משנה. קבל, 'שעון חול', פוצצו אותה, כרגע שלושה אנשים נמצאים על 'בורמה', הם חמושים, אשרו קבלה".

במהלך המשמרת הקשה מכול של רוני היא הספיקה להתכתב עם אִימה שרון בשעה 09:27 בבוקר. ב"ישראל היום" התפרסמה התכתובת האחרונה ביניהן: רוני כתבה לשרון שהיא בסדר, שהיא בחמ"ל ושאין בו קליטה ולכן ביקשה לא לדאוג לה. שרון כתבה לה "אני אוהבת אותך" ורוני השיבה לה: "אימא אני בסדר לא לדאוג לי. אני גם אוהבת אותך" עם ארבעה סמלונים של לבבות. שרון כתבה לה בתגובה שתשמור על עצמה אך רוני כבר לא השיבה על מסר זה. מאותו רגע לא ידעו בני המשפחה מה עלה בגורלה במשך כחודש שבמהלכו היא נחשבה נעדרת.

הלווייתה של רוני התקיימה רק כחודש לאחר מתקפת המחבלים לאחר שזוהתה גופתה והתברר כי היא נרצחה במתקפת המחבלים. החמ"ל בו הייתה הועלה באש ע"י המחבלים המרצחים.

תושבי כפר סבא וצור יצחק ליוו את הלווייתה של רוני במפגן של דגלים לכבודה.

קווים לדמותה

מגיל צעיר רוני הפגינה כריזמטיות באופייה. דודה העלה קווים לדמותה בהספדו בהלווייתה: הוא סיפר שרוני הפכה להיות המפקדת של הבית, זו שניהלה את כולם, היא גוננה על אחיה, נזפה בהם כשהיה צריך, ודאגה ועזרה למי שצריך. היא השליטה חוק וסדר כי הייתה לוחמת צדק בלתי מתפשרת. הוא סיפר שהיה לה הומור שנון שבא בטבעיות ושהיא הייתה עושה "מתיחות" מצחיקות על בני המשפחה.
רוני אהבה ילדים ובמיוחד את אחייניה יואב ואביב והיא נהגה לפנקם מרגע שנולדו. הייתה בה גם חמלה לבעלי חיים.

רוני הייתה בשלנית ואופה. היא אהבה במיוחד לבשל בישול אסייתי בווק והייתה מומחית להכנת סושי. אחת ממנות הדגל שלה הייתה פסטה עם נקניקיות ובצל שרוף שאותה נהגה להכין לחברותיה בחמ"ל.

התוכנית "ערב טוב עם גיא פינס" של ערוץ 12 שידרה כתבה על יוזמת משפחתה של רוני לקראת יום הולדתה להנציחה בעזרת מתכוניה האהובים ולהפכם לספר. המשפחה גייסה למשימה את השף חיים כהן. הוא הכין יחד עם אִימה של רוני במטבח המשפחה את "כריך רוני" שאותו נהגה להכין בכל שבת בבוקר כשהייתה בבית בחופשה מהצבא.
ניתן לצפות בכתבה בלינק

ברשת "קפה גרג" נחשפו לסיפורו של הכריך שפורסם ברשתות החברתיות והם החליטו להכניס את המתכון לתפריט החדש של הרשת. הכריך יוגש כמנת "ספיישל" מ-17 במרץ 2024 ועד 30 במאי 2024 בכל סניפי הרשת.

בית חינוך ירקון שבו למדה רוני פרסם באינסטגרם את המתכון לכריך: הוא מורכב מפרוסה עבה של חלה, גבינת שמנת 9%, עגבנייה, אבוקדו, ביצה, שמן זית, מיץ לימון, מלח ופלפל גרוס.

הוראות ההכנה:
מורחים שכבה של גבינה, פורסים את העגבנייה לפרוסות דקות ומניחים.
פורסים את האבוקדו, מניחים על החלה ומזליפים מיץ לימון ומעט מלח.
בינתיים מטגנים על מחבת עם חמאה ביצת "עין".
מרכיבים את הסנדוויץ: חביתה מעל האבוקדו, מעט מלח ופלפל גרוס ואוכלים חם.

ניתן לראות את אופן ההכנה של הכריך גם ב"טיק-טוק" 

 

דברים שאהבה

רוני העריצה את הזמרת טיילור סוויפט. במהלך החודש שבו הייתה במעמד נעדרת נעשתה פנייה רשמית לזמרת בפוסט מחשבון ה-X של מדינת ישראל. זאת במטרה לעורר מודעות בינלאומית להיעדרותה של רוני ולגייס את סוויפט לקמפיין למענה.

ב"ישראל היום" התפרסמה כתבה בנושא ב-19 באפריל 2024. בכתבה דווח גם שחשבון ה-X של ישראל שיתף מידע על מיזם הצמידים של מעריצותיה של טיילור סוויפט שאותם הן ענדו בהקרנות הסרט החדש בארץ המתעד את סיבוב ההופעות האחרון של סוויפט.

רוני הייתה אוהדת של הפועל תל אביב בתחום הכדורסל. מאות מאוהדי הקבוצה הגיעו להלווייתה לחלוק לה כבוד אחרון.

 

מורשתה והנצחתה

להלן דברים שנשאה אִימה של רוני באזכרה בטקס יום ה-30 בבית העלמין:

"קוראים ליום הזה שאנחנו פה היום, ה-30.
אבל לא ראיתי אותך ולא שמעתי ממך כבר חודשיים וחמישה ימים. אני לא יודעת איפה את, אני לא יודעת אם את שמחה או עצובה, אם את לבד או ששומרים עלייך, אני לא יודעת איפה את.
נעלמת לי ברגע אחד, בלי התראה מוקדמת, בלי להיפרד ממני.
כתבת לי שאני לא אדאג לך ושאת בסדר.
אבל רונקי זה התפקיד היחיד שלי בעולם הזה, לדאוג לך, ליעל ולאלון ולאבא.
ועכשיו את איננה ואני עדיין דואגת לך, לא יודעת איפה את.
בא לצעוק חזק שזה לא הוגן, זה לא הוגן, למה את, למה לקחו לי אותך. אבל אין את מי שיקשיב.
תמיד היו לנו 6 חודשים שמחים בשנה: תאריכי יום ההולדת שלנו ויום הנישואין שלנו ועכשיו נוסף לנו עוד חודש אבל הוא לא חודש שמח, הוא חודש של רוע, של עצב גדול ושל אבל.
חגי תשרי שתמיד כל כך אהבתי אותם יהפכו להיות שנואים ושמחת תורה תהפוך להיות האויב המר שלי, כי לקחו אותך ממני.
זה היה חודש כל כך קשה רונקי שלי, כל כך הרבה עצב, דמעות, כעס ושיברון לב. חלק מהלב שלי נקבר פה איתך היום.
אני עדיין לא מבינה שאת לא תחזרי אליי, חלק ממני מקווה שזו טעות, בלבול ואת בעצם שם בעזה חטופה ותיכף תבואי הביתה . חלק אחר ממני מבין שאת לא פה ואת לא תחזרי וכל פעם שההבנה הזו מחלחלת בי יותר, כך גם אני מתרסקת יותר, מתגעגעת אלייך עד כאב ולא יכולה לשאת את העצב והכאב העצום הזה.
אני מדברת אלייך כמעט כל יום בחדר שלך בתקווה שאת נוכחת בו ושומעת את כל מה שאני מספרת לך, רק תני לי סימן כלשהו, בבקשה.
יש לי הרבה מה להגיד לך ולספר לך אבל אני אשמור את זה לשיחות הפרטיות שלנו.
בימים שממש קשה לי אני קוראת את הברכה היפה והמרגשת שכתבת לי ביום ההולדת האחרון שלי, רק חודש לפני שהלכת. ריגשת אותי אז וזה ממשיך לרגש אותי כל פעם שאני קוראת את מה שאיחלת לי ושנתת לי.
רונקי, הייתה לנו זכות גדולה לאהוב אותך 19 שנים ו-7 חודשים, זה לא מספיק בכלל, זה קצר מדי אבל היית שלנו וצחקנו ושמחנו, נהננו ואהבנו, התרגזנו וכעסנו, חיבקנו ונישקנו ואמרנו תמיד וכל הזמן 'אני אוהבת אותך'.
אלו היו המילים האחרונות שלי אלייך ושלך אליי, כי הייתה לנו אהבה גדולה והייתה לכולנו זכות גדולה לאהוב אותך ושאת תאהבי אותנו.
רוני שלי, ילדה שלי אהובה, אני כל כך מתגעגעת אלייך, מתגעגעת לחבק אותך, לנשק אותך, להריח אותך, מתגעגעת לילדה שלי, לאהובה שלי.
בואי אליי לחלום ותספרי לי שאת בסדר, תחייכי אליי חיוך גדול עם הצחוק המתגלגל שלך.
אני אוהבת אותך כל כך."

משפחתה של רוני פתחה לזכרה דף באינסטגרם: remember.ronieshel

"מעריב" דיווח ב-31 מרץ 2024 על כנס הנשים השנתי של ה"ג'רוזלם פוסט" שנערך במשרדי גוגל בתל אביב בהשתתפות יזמיות, סטארטפיסטיות, מנהלות בכירות ונשים מובילות מכל הארץ שחגגו עוצמה נשית, שיתפו ידע, ניסיון והשראה. במהלך הערב הוענק אות גבורה לאייל, אביה של רוני, בעקבות ההקלטות שנחשפו שבהן דיווחה בקור רוח ובמקצועיות שהיא מזהה את מחבלי החמאס המתקרבים לגזרה שבאחריותה.

סמ"ר עדן אלון לוי ז"ל נפלה במלחמת חרבות ברזל והיא, כמו רוני, הייתה בוגרת בית חינוך ירקון. לזכרן של עדן ורוני קיים בית הספר ב-8 באפריל 2024 מפגש עם אל"מ נירה שפק לציון חצי שנה למלחמת חרבות ברזל בסימן גבורה נשית.

ב-YNET התפרסמה ב-29 בינואר 2024 כתבה על יצירת אומנות בצל המלחמה ועל גיוס האומנות לטובת הנצחת החללים והנרצחים במלחמת חרבות ברזל. בכתבה הוצג דיוקנה של רוני שצויר על ידי האומנית יערית בוקנט. עבודותיה של בוקנט מזוהות בדרך כלל עם תרבות פופ־ארט צבעונית ואופטימית, בעיקר של ידוענים. בציור ההנצחה של רוני, דמותה מוקפת בעיגול צהוב. בוקנט הסבירה שהצהוב מסמל את המחאה להשבת החטופים וכן את קרני האור שיאירו ויכוונו לנו את הדרך. 'הם השמש שלנו', אמרה.

 

אנחנו משתדלים להציג באתר רק תוכן מכבד שהולם את זיכרון החללות. אם נתקלת בתוכן בלתי הולם, פוגעני, שקרי או אלים, ניתן לדווח עליו בטופס יצירת קשר או בכל דרך שנוחה לך.

הקדשות וזיכרונות

תהליך קליטת ההקדשה באתר אורך מספר דקות לאחר ההקלדה. ההקדשה תוצג כאן. אנא התאזרו בסבלנות.

49 תגובות

  1. כיתה ז' סהרה חטיבת נעורים 'בראשית' צור יצחק מרכינים ראשם לזכר רוני אשל ז"ל.

  2. אני באמת לא הכרתי אותה,
    אבל מכל הסיפורים אפשר להבין איזה אישה מדהימה היא הייתה.

  3. כיתה ח' שחר חטיבת נעורים 'בראשית' מרכינה ראשה לזכר רוני אשל ז"ל.

  4. רוני אשל אומנם לא הכרנו אותך אבל אנחנו בטוחות שאת היית מקסימה וגיבורה אמיתית

  5. כיתה ז' אורן מחטיבת נעורים 'בראשית' צור יצחק מרכינה ראשה לזכר רוני אשל ז"ל. גיבורת ישראל.

  6. רוני ילדה קורנת, מצחיקה, דעתנית, אין ספק בכלל שאת ושחף היתן נישארות חברות קרובות גם בשחרור, כמה תמונות וסירטונים משעשעים יש לכן ביחדכואב בלב שככה בבוקר שבת אחת את פשוט אינך נוחי על משכבך בשלום

  7. רוני ז״ל נכנסה לליבי. שמחת החיים שניכרת מהסרטונים והסיפורים רק מחדדים את האובדן הגדול. חיבוק גדול למשפחה היקרה.

  8. נזכור אותך תמיד גיבורה של עם ישראל אין מילים חוץ מתודה וסליחה❤️

  9. רוני יפה
    רוני הכי מצחיקה
    רוני חסרה נורא
    לא נתפס שהיא לא כאן

  10. רוני
    איזה ילדה גיבורה , איזה משפחה מדהימה , הלב שלי נשרף למרות שאנחנו לא מכירים אבל אני מרגישה שאני מכירה אתכם שלא תדעו עוד צער לעולם

  11. רוני ז"ל הייתה ונשארה חקוקה בזכרוננו כאדם חם, בעלת לב ענק ואהבת הזולת באשר הוא. כל מי שנחשף אליה התאהב מייד. ת.נ.צ.ב.ה

  12. תנוחי על משכבך בשלום גיבורת ישראל , תחייכי עלינו מלמעלה. סליחה שלא היינו עבורך כמו שהיית עבורנו

  13. לצערי לא זכיתי להכיר אותך רוני , מהסיפורים עלייך
    היית ילדה מיוחדת , חייכנית ,שמחה מצחיקה , קסם של ילדה ,תהיי בליבנו תמיד , גיבורת ישראל! נזכור אותך לעד .

  14. גיבורת ישראל , כבשת את כל המדינה
    ונכנסת ללב של מדינה שלמה

  15. רוני הגיבורה, תודה לך ולכל אחיותינו במוצב. לא אשכח ולא אסלח

  16. לא הכרתי אותך, רוני הגיבורה, אבל מכל מה שאני רואה היית בנאדם מדהים השם יקום דמך

  17. מכל האנשים החשובים במלחמה הזו, את חקוקה לי בראש. גיבורה אמיתית

  18. רוני אשל זל, גיבורת ישראל. נכנסה לי ללב ולא תצא ממנו לעולם. ❤️
    מי יתן ומשפחתכם תמצא שלווה ותנצור באהבה את כל הזיכרונות המרגשים מרוני, שהייתה כל מה שיפה בלהיות ישראלי. ידעה לשמוח ולטרוף את החיים, לאהוב את משפחתה ולהגן על מדינתה באומץ וגבורה. תודה לך רוני וסליחה ❤️

  19. משפחת אשל היקרה, צר לי על אובדנכם היקר! ממה שקראתי על רוני היא הייתה ילדה מדהימה! אוהבת את החיים, שמחה ומיוחדת ! בעיקר גיבורה אמיתית! איך שהם נלחמו באותו היום! לשמוע אותם ביום הנורא מלמד על האמונה שלהם והתקווה!! תמשיכו להנציח אותה ולהילחם את מלחמתה ומלחמת כל בתצפיתניות!! שתזכו לבשורות טובות❤️

  20. תודה לך על מה שעשית למעננו, הלוואי שאת מחייכת שם למעלה.

  21. עצב שלא נגמר ילדה /פרח שנקטף בטרם עת יהיה זכרך ברוך

יִזְכֹּר

סמל רוני אשל

נפלה בכ"ב בתשרי תשפ"ד, 7 באוקטובר 2023

יִזְכֹּר

סיפור חייו של כל אחד מהנופלים, תמצית מאבקה של מדינת ישראל לחיים, עצמאות ולביטחון אישי ולאומי

סמל רוני אשל

בת 19 בנופלה

נולדה בי"א באדר תשס"ד, 4 במרץ 2004

נפלה בכ"ב בתשרי תשפ"ד, 7 באוקטובר 2023

49 תגובות

  1. כיתה ז' סהרה חטיבת נעורים 'בראשית' צור יצחק מרכינים ראשם לזכר רוני אשל ז"ל.

  2. אני באמת לא הכרתי אותה,
    אבל מכל הסיפורים אפשר להבין איזה אישה מדהימה היא הייתה.

  3. כיתה ח' שחר חטיבת נעורים 'בראשית' מרכינה ראשה לזכר רוני אשל ז"ל.

  4. רוני אשל אומנם לא הכרנו אותך אבל אנחנו בטוחות שאת היית מקסימה וגיבורה אמיתית

  5. כיתה ז' אורן מחטיבת נעורים 'בראשית' צור יצחק מרכינה ראשה לזכר רוני אשל ז"ל. גיבורת ישראל.

  6. רוני ילדה קורנת, מצחיקה, דעתנית, אין ספק בכלל שאת ושחף היתן נישארות חברות קרובות גם בשחרור, כמה תמונות וסירטונים משעשעים יש לכן ביחדכואב בלב שככה בבוקר שבת אחת את פשוט אינך נוחי על משכבך בשלום

  7. רוני ז״ל נכנסה לליבי. שמחת החיים שניכרת מהסרטונים והסיפורים רק מחדדים את האובדן הגדול. חיבוק גדול למשפחה היקרה.

  8. נזכור אותך תמיד גיבורה של עם ישראל אין מילים חוץ מתודה וסליחה❤️

  9. רוני יפה
    רוני הכי מצחיקה
    רוני חסרה נורא
    לא נתפס שהיא לא כאן

  10. רוני
    איזה ילדה גיבורה , איזה משפחה מדהימה , הלב שלי נשרף למרות שאנחנו לא מכירים אבל אני מרגישה שאני מכירה אתכם שלא תדעו עוד צער לעולם

  11. רוני ז"ל הייתה ונשארה חקוקה בזכרוננו כאדם חם, בעלת לב ענק ואהבת הזולת באשר הוא. כל מי שנחשף אליה התאהב מייד. ת.נ.צ.ב.ה

  12. תנוחי על משכבך בשלום גיבורת ישראל , תחייכי עלינו מלמעלה. סליחה שלא היינו עבורך כמו שהיית עבורנו

  13. לצערי לא זכיתי להכיר אותך רוני , מהסיפורים עלייך
    היית ילדה מיוחדת , חייכנית ,שמחה מצחיקה , קסם של ילדה ,תהיי בליבנו תמיד , גיבורת ישראל! נזכור אותך לעד .

  14. גיבורת ישראל , כבשת את כל המדינה
    ונכנסת ללב של מדינה שלמה

  15. רוני הגיבורה, תודה לך ולכל אחיותינו במוצב. לא אשכח ולא אסלח

  16. לא הכרתי אותך, רוני הגיבורה, אבל מכל מה שאני רואה היית בנאדם מדהים השם יקום דמך

  17. מכל האנשים החשובים במלחמה הזו, את חקוקה לי בראש. גיבורה אמיתית

  18. רוני אשל זל, גיבורת ישראל. נכנסה לי ללב ולא תצא ממנו לעולם. ❤️
    מי יתן ומשפחתכם תמצא שלווה ותנצור באהבה את כל הזיכרונות המרגשים מרוני, שהייתה כל מה שיפה בלהיות ישראלי. ידעה לשמוח ולטרוף את החיים, לאהוב את משפחתה ולהגן על מדינתה באומץ וגבורה. תודה לך רוני וסליחה ❤️

  19. משפחת אשל היקרה, צר לי על אובדנכם היקר! ממה שקראתי על רוני היא הייתה ילדה מדהימה! אוהבת את החיים, שמחה ומיוחדת ! בעיקר גיבורה אמיתית! איך שהם נלחמו באותו היום! לשמוע אותם ביום הנורא מלמד על האמונה שלהם והתקווה!! תמשיכו להנציח אותה ולהילחם את מלחמתה ומלחמת כל בתצפיתניות!! שתזכו לבשורות טובות❤️

  20. תודה לך על מה שעשית למעננו, הלוואי שאת מחייכת שם למעלה.

  21. עצב שלא נגמר ילדה /פרח שנקטף בטרם עת יהיה זכרך ברוך